W naszym świecie, w ostatnim stuleciu zaszły diametralne zmiany. I nie są one związane tylko i wyłącznie z ekspansją technologiczną, ale też z dostępem do informacji i wiedzy. W epoce konsumpcjonizmu, bardzo istotna stała się reklama. Instagram jest jednym z tych jej nośników, o którym jeszcze kilka lat temu nikt nie byłby w stanie pomyśleć, że może stać się tak istotnym w procesie promocji produktu.
Media społecznościowe wpływają na decyzje zakupowe
To właśnie tego typu serwisy, skupiające ogromną rzeszę odbiorców, których można podzielić na określone (bardzo szczegółowo) grupy, stały się motorem napędowym dla działań marketingowych. Są one symbolem tego, jak bardzo zmieniła się reklama. Instagram, jako serwis w którym główną rolę odgrywają obrazy i tzw. "hasztagi", stał się sporym wyzwaniem dla specjalistów w branży. Bardzo ciężko jest znaleźć firmę, która potrafiłaby ten kanał w pełni skutecznie wykorzystać. Ale jeśli już potencjał Instagrama zostaje odkryty, to automatycznie staje się on prawdziwą żyłą złota.